Bilder från Tomtetåget – del 4 – Roma kungsgård & Tomtevägen

I år har Britt Kiderud hjälpt oss att dokumentera Tomtetåget på ett mycket fint sätt.

Vi vill rikta ett stort tack till alla som har rest med oss, Halfvede musteri som har skänkt den närproducerade glöggen, till alla våra frivilliga, Jernvägskaféet, Halla sockenförening som tog hand om korvförsäljningen.

Bilder från Tomtetåget – del 3 – Hesselby station & järnvägskaféet

Bilder från Tomtetåget – del 2 – Roma station

Tomtetåget – del 1 – Tule station

Nästa Tomtetåg rullar den 28 december 2024!